Разработка дизайна и пошив одежды под заказ в городе Хмельницкий!

Меню сайта
Последние новости
[11.06.2013]
Сайт знакомств
[25.01.2013]
Раздел "Видео" на сайте ...
[09.12.2010]
Детские новогодние костю...

[08.10.2014][Интересности]
Забойная игрушка от ucoz...
[28.08.2010][Интересности]
Большая Советская Энцикл...
[04.08.2010][Интересности]
Рассчёт группы крови реб...

[01.08.2010][Вышивка]
"Модный журнал"...
[01.08.2010][Вышивка]
Декор, оформление и выши...
[01.08.2010][Вышивка]
Вышивка бисером, Журнал ...
Наш опрос
Где Вы обычно одеваетесь?

Всего ответов: 22
Форма входа
Главная » Статьи » Всячина

Регистрация физического лица-предпринимателя (ФЛП)

Загальний порядок реєстрації ФОП (Фізічна особа - підприємець)

Крок другий. Подаємо (або надсилаємо рекомендованим листом) державному реєстратору за місцем проживання фізичної особи (наприклад Районна Державна Адміністрація):

- реєстраційну картку за формою №10 + 4 фото-копії (в залежності від видів діяльності та використання/невикористання найманої праці їх кількість може бути меньшою);

Примітка. За жодним Законом громадянин не забов'язаний подавати в жоден державний орган копії будь-якого документу. Але ми всі живемо в державі, в якій на службових посадах сидять некомпетентні та неосвідчені працівники. До того ж непрацелюбні, що і є єдиною причиною вимагання всіляких копій документів - навіщо щось переписувати (передруковувати), якщо є такий винахід людства як фото-копір? ;-) Боротися з цим можна лише разом. Але ми всі мовчимо і бігаємо робити фото-копії документів! Тому робить висновки...

- копію довідки про присвоєння Вам ідентифікаційного номеру (оригінал маєте при собі);

- підтвердження сплати реєстраційного збору (34 грн.).

Примітка. Таким підтвердженням зазвичай є копія квитанції про сплату з банку. Оригінал маєте при собі, але нікому його не віддаєте!!! Потім Ви нікому не доведете, що Ви сплатили реєстраційний збір.

Крок третій. Одержуємо необхідні документи:

- Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця (отриману при реєстрації) установленої форми;

- Довідку про взяття на облік в органі ДПС (поштою за місцем проживання) за формой №4-ОПП ;

Примітка. Так повинно бути але це зазвичай не так - зверніться до своєї (за місцем проживання/реєстрації) Державної податкової адміністрації з Заявою (дивіться додатки).

- Довідку про взяття на облік у Пенсійному фонді (поштою за місцем проживання).

Примітка. Так повинно бути але це не так - йдіть до свого районного Пенсійного фонду (або міського, в залежності від вашого місця проживання та місцевої структури органів влади) та отримуйте особисто!

Крок четвертий. Одержуємо дозвіл на виготовлення круглої печатки та (за необхідністю) кутового штампу. Для цього подаємо в Дозвільну систему (підрозділ МВС) за місцем проживання такі документи:

- заяву встановленого зразка ;

- нотаріально засвідчену копію Свідоцтва про реєстрацію ФОП (оригінал з собою);

Примітка. Зробити треба перед візитом в цей Орган обов'язково! В Дозвільній системі прийом тільки по кілька годин три дні на тиждень. Черги часто величезні. Багато проходять "за знайомством" без черги. Можете затягнути процес на два-три тижні (з урахуванням терміну видачі дозволу). Про законність такої вимоги можна довго сперечатися але зробити доведеться...

- ескізи печаток (штампів) у двох примірниках ;

- підтвердження повноважень особи, що подає документи;

Примітка. Мається на увазі Довіреність встановленого зрака та нотаріально посвідчена. Це потрібно тільки в тому випадку, якщо за Вас процедурою отримання дозволу на виготовлення печатки (штампу) займається третя особа (не Ви особисто). Майте на увазі, що в незалежності від того, хто подавав документи (Ви або довірена особа), отримувати Дозвіл має право той, кого вказано в Заяві як отримувача.

- підтвердження оплати послуг (квитанцію тримаєте при собі, а віддаєте фото-копію квитанції);

Примітка. Вартість та термін отримання між собою пов'язані: 81 грн. - 1 тиждень, 162 грн. - терміново (до 3-х робочих днів). Оперативність вражає! ;) Скажу Вам відверто часу ця робота у інспектора дозвільної системи займає рівно стільки, скільки потрібно для того щоб скласти всі документи до купи та віднести на підпис начальнику районного (міського) управління МВС. Часто навіть цього не трапляється: у начальників ДС, буває, є спеціальні кліше (штамп з відбитком підпису) начальника райвідділу (міськвідділу) МВС. Хоч це і не зовсім законно (а скоріше зовсім незаконно), але це робить процес "узгодження" Дозволу майже миттєвим. І Ви маєте всі шанси отримати цей дозвіл відразу, якщо вмієте "домовлятися". Зроблю Вам підказку: органам МВС (як і багатьом іншим Органам) зовсім (або майже зовсім) не видають канцелярського приладдя та паперу, який їм так необхідний в роботі. Це і смішно і грішно одночасно. Але за замовчування вважається, що такі речі службовці мають "діставати" самі. Як? Це вже питання дитяче... :roll:

- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру фізичної особи (вашої звичайно).

Крок п'ятий. Одержуємо Дозвіл на виготовлення печатки (штампу) та замовляємо їх виготовлення:

- Через 7 днів (3, якщо сплатили подвійний тариф), але непізніше :!: (маєте право скаржитися, якщо ДС "невспіла") та подаємо дозвіл у штемпельно-граверну майстерню, сплативши її послуги.

Примітка. Штемпельно-граверних майстерень, принаймні в м. Києві, дуже багато. Майже в кожному відділенні ДС "на місцях" сидять в прийомні години "красуні", які пропонують Вам зробити замовлення на місці. Робити це чи ні справа Ваша. Але зауважте, що таких підприємтсв багато, а в конкретному відділенні ДС сидять тільки від одного підприємства. Чого вони там сидять? Законом не передбачено такий "сервіс". Офіційно вони приміщень у МВС не орендують і ніяких дозволів на здійснення господарської діяльності в приміщенні МВС не мають. Такі речі "вирішуються" на рівні місцевого керівництва МВС (підрозділів). Неофіційно... Звісно, що дана фірма несе певні витрати на те, щоб приймати замовлення "на місці" або "ловити клієнта", не відходячі від "каси", так би мовити. Вгадайте як вони це компенсують? Вгадали! :idea: Вони їх вже заклали у вартість своїх послуг для Вас... Термін виготовлення печатки (штампу) коливається від одніє години до одного тижня. Все залежить від вартості послуг та "солідності" підприємства. Норма - 1 день.

Крок шостий. Відкриваємо рахунок у банку (якщо потрібно).

- подаємо до відділення обслуговування юридичних осіб та фізничних осіб-підприємців необхідні документи.

Примітка. Я не буду рекламувати жоден за банків. У кожного свої Правила. З ними можна ознайомитися прямо в мережі Інтернет на офіційних сайтах банків. Якщо Ви не знайшли такої інформації на сайті банку (або взагалі самого сайту), то замисліться чи варто такому банку довіряти свої капітали (навіть невиликі). Оберайте банк стабільний та не занадто розрекламований. Зважайте на те, що не той банк солідний, який скрізь на "біг-бордах" красується та заважає вам дивитися ввечорі після роботи цікавий фільм своїми нав'язливими пропозиціями "легких кредитів" та "вигідних депозитів". Солідні банки - це банки, які більше орієнтовані на обслуговування саме юридичних осіб та ФОП (обслуговування поточних рахунків підприємтсв, організацій та ФОП). Часто вони не розрекламовані. Цього і не потрібно. Найкраща реклама - рекомендації клієнтів. Запитайте яким банком користуються ваші знайомі (приватні підприємці або керівники/бухгалтери підприємтсв). Вирішуйте самі, чи можна йому довіряти. Також не забувайте про зручність: місце розташування банку для Вас є важливим! Якщо Ви зайнята людина, то можливо було б цікаво дізнатися чи підтримує цей банк систему "Клієнт-Банк" (доступ та керування рахунками за допомогою спеціальної програми на вашому компьтері). Це дуже зручно!



Источник: vlasna-sprava.com.ua
Категория: Всячина | Добавил: yakim (28.07.2010) | Автор: В. Чоповский
Просмотров: 976 | Комментарии: 1 | Теги: ип, ЧП, регистрация ПП, ФЛ | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск по сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Категории раздела
Мода [2]
Шмотки [2]
Интересности [3]
Всячина [2]
yakim © 2009-2017 |